Friday, June 12, 2009

.:: sIApA nAmA sAyA ::.

Posted by kami zuzi ... at Friday, June 12, 2009
Reactions: 
sAlam

aPe ke hei la pulok aku dengan title tu...sIApa naMa saya???
erM, mestila nama sAya... nAma saya la sengEt... hahaha...
eh, sIaPa nAma ko hA kawAn2...
hAhahaha... mEmang daSar senGet...

niEha...aKu duk gedik skaNg ngAn faCebOOk... enTah syok jUga... keBetulan pulok, kAwan2 opisemate aKu pun rAmai lAyan gAk.... aPa lAgi... terjaH la beraMai-ramAi...

plAk ni adA quiz... nTahla...nk kata quiz...maCam tAk...

nIe semua penangan daRi **tAtAk yanIe**

tO tAtAk yanie - thAnks...lOt sense Of humOr...

di 'short' kan cite... nIeha... akU nak maI habaQ na...

++ sIapa naMa sAYa ++
kHas buat staFF BMSB

feshely, nAma boss ite
jenG, jeNg, jEng...

mY boSs - nEEzam - mIke bRagas
-- eNtah menatang aPa pun akU tak tAhu... miKe tu miCkey ke ha??? bRagAs tu dA mAcam bEragas je... aLa, serangga aGas-aGas tu... koraNg taHu tak wei??? iSh isH Ish.... sUsah akU nak xcepelen... kOrang wat-wAt jela tAhu eik.... --

tO bOss - aLa uR seketaRi iS jOking-jOKing oNli... tAk mo mArah lOr...

mY pRoject mAnager - hAssan - mIke brAgas
-- dIsebAbkan bOss aku... dIa kATa cEpupu kUpu-kUpu dengaN si prOject maNager nie... jAdi diOrang pun sAma nAma... eNtah2 diOlang nie ternAk unggas... ish! musykil tUl... pROject bAik punYa la...pLAk tu dA sesUai dengan jawaTan.. pLojEk manGAer...HuH! lUmayan pAk...wAduh2.... nGomong jOwo suda... --

tO pRojecT mAnager - zlA joKing jonGkong jOngang je... nAnak maLah lor...

mY prOgraMmer - aZuan - Lan kAcang
-- nIe mesTi sKe makAn kAcang, kAcang aPa lA dia sKe mAm kAn... tU sebab dIa niE ske soWang2...lAyan kAcang...pastu dengan rAncangan KACANG... bEst gak kan??? tHen, adIk beLAdik denGan lAn pEt pEt... sEbab kUrus2 gAk gitu...tApi uNtuk kEbenarAnnya naNti aKu kEna wat iNterview...nAntila eIk... tAde mAce la... hEhe... bizi lOr... hAhAha...pOyo nye la Aku nie...(mEsti kAwan-kAwan aku katA " meMang zLa gOdzilla tu pOyos ") - hAhaha... lUcu... --

tO pRogrammer - i Onli jOking jUgalA lor... jAngan mAm haTi... bISla i tAde hAti nnt...

mY tEchnician - fAzli - aHmad dObi
-- nIe lagi la tak boleh blah la bEb... sejAk bIle plAk si paJeli ni jadi tokEi dobI... plAk tu sesedap je gUna naMa aBah aku... dAh di copyright puN leh gAk eiK culi... iSh2.. dOce...huh! daH pLAk tu tErkeluar biDang sAngat nIe... jAngan dia dObi kOmputer udeh... hAncus...meNtal beb... sEkali jAdi mAcam aku dUlu, p basuh PENDRIVE... eNtah aku sengEt... tApi pjg Umu benda alAh tu... sIap sAbun lAgi PENDRIVE... pajeli oh pAjeli... kAmu jAngan jadi sEperti saya ya... aDuh2!!..gaWat2... --

-- niE aku nAk gtaU...dObi tu unTuk bAsuh paKeyan tau... bUkAn meNatang koMpleter kAmu tu, tAu nggAk pAjeli --

tO tEchnician - kAmu baIk2 ya...dObi jAngan Untuk kOmpeter...dAngeles wo... mEletop...boOOm...

mY sOftwaRe enGineer - yAnie - sIti sIfir
-- hA yAng nI aku tAk tahula plak...aKu rasala...si yanie nie dah Banyok ngAt duk ngAn codIng menCoding je... pAstu kan cOding tU ada nO... aGaknye duk teringin nAk guna nAma tu kot... mEnarik kOt bg yAnie... aPa maCam yaNie??? tAkpunkan...dIa nie duk tEringin la ngat nak masuk rancaNgan A.L.O.N.G... tu pasAl lekat nama tu pAda diA... cIan dia.. tAkkan seumu hIdup dIa dengAN siFir...iSh! kAlau akU leh gIle kot... yEla..dUk dAlam oTak ni nombOr ja... hUh! naNti mAkan inGat sifir, tIdo ngigaU sIfir, mAndi nyAnyi sIfir, mAcam2la.. udAh jAngan semayang pLak duk bAca Sifir... dah kes naya nie... sAbo yA cIk yAnie... --

tO yAnie - jaNge maRoh2...dOk mOlek uNtuk anDa... tEruskan uSaha Anda dalAm iLmu sifir ya...

mY aCcounT aSst - sHima - sEnah pOt pEt
-- cIk senah Ooi... kO ni ske pOt pEt pOt pEt... apekena ngan ko nie... lEh bErasap terbako tElinga aku nie woOi...senAh Oi sEnah... uDah2la... bW insap ye... pAtot la lAki kO tak tahan... duk hari-hari pOt pEt pOt Pet... hUh! aKU pun tAk tAhan...aPa nTah lAgi lAki kO...-- (skRip je nIe...hEhehe)

-- eNtah, akU tak rase plAk si shima nie pOt pEt saNgat... pEmalu adala... hUh... tApi kAlau mArah... bOleh tahaN... Hehe... tapI lEmah Lembut orangnye nie... kAlau kO nak Pot pet pun, biaQ p na... tApi jangan ngan aku... aKu pOt pet ngan ko leh la sHima sEnah oi... hEhe.. --

tO sHima - zLa guRau2 aJe... wAt pEngliPur larA... hEhe

mY cUst sErvice aSst - leYa - rOgayah vOgue
-- wA cakap lU... dIa nIe memang vOgue... tApi tAkdela vOgue dalam erti kata meLaram... vOgue nGan geli hAti dIa nie... mEmang peCah uSus bEsar diBuatnya... kElako beno lah gAmaknye... dIa nIe bZ je sElalu... biaSalah... oRg pEnting... hEhe... nTah bIle nTah diA nk g jAlan2 jAuh... aKu dapat rasa ke'vogue'an dia nie... hUhU... mAntap beb... sesuwey ler nGan nAma rOgayah dIa tu... paNggil gAyah uDah... gayah oi... hA! lAgi 1, si gAyah nie, retI rAp - shUffle bEb... hA, cuBa anDa imAgine... betapa hEbatnye si gAyah vOgue nIe... tAk tahan aKu... mElt.... Hahahaha... --

tO lEya - aKak tAhu hAng cepOrting, sO nie sMua guLAuan ajo la... hehe... cenyum kiT.. cOmel!

mY cUst sErvice aSst - mUniey - sAra cEndOl
-- eH kO nie akU tAhu kenApa nama kO belAkang adA cendol... aKu tAhu, cIta2 kO dulu mEsti nAk jadi mCm ct sarA tu kan.. pAhTu.. kO g wat rakaman...lAngsung tAk di tErima dEngan bAik... pAstu kO giVe up lA omputIh kata... pUtus ase... kO nekaD juAl cEndol... tU lekAt jadi " sAra cEndOl "... hARap cenDol kO laku la... nAntI aku pekena cEndol ko lEh tak??? fRee??? lEh r... nTah sEdap sangAt org cAkap aKu dengo... kT maNe gErainya.... gTau la eik... nanti aKu leH ajak kAwan-kAwan aku... --

tO mUniey - sEmoga Berjaya denGan pErniAgaan andA... hehehe.. jAnge maroh

mY cOmputer tEchnician - zAkri - mAn lAksa
-- dIa nie ske duk kenekaN akU ngAn si rOgayah vOgue tau... kaTa kami JERMAN... seBab kami duk selangor... kAn ramai org jAwa (JERMAN) - dah si gAyah vOgue tu sEsuaila kOt... hAha...eRm, tApi kOnpius Aku kEnapa dIa nyer nAma mAn lAksa... eNtah agAknye kuA dari perut mAk dia... tErus merengeK nak mam lAksa " mAk.........waaaa.... lAksa lAksa lAksa" udah! mAk dia kelam kaBut cAri lAksa... tErus dia senYap... huh! ada gAk eik cAmnie... tU yAng tiMe rEg nAma kat pOlis... letaK mAn LAksa...nAk bg nAma lAksa... mCam tAk eLok... ye lO.. makAnan... pUlak diA boy... lEtakla mAn (omputih = lElaki), alAh sEsuai sangAtla gAmaknye... --

tO zakri - jAngan mArah tau... zlA jOke Aje... hAhaha

oKla kekAwan sEmua... eH! luPep pLak tUrn aKu...

sEcretary - zLa - nInA rIbena
-- tAk menArik sAngat pun... tApi sweetla... hEhe (pErasan numBer oNe)... hAhahA...nIe seBab aKu nIe hAntu rIbena...g mCd akU mInta Ribena... tU yAng mAk aku kata... jd rIbena teRusla... sIap mAk aku nyayikan lAgu tHEme riBena... cAmni hA... kOme semua nak denGo kE taK nak ke.. uDah!

** cEria di taman rIbena hari ini, mUsim bLAckcurrant rIAng seKali, cEria deNGan superfrUit sEtiAp hARi, maRilah gembirA berSama kAmi **

-- pAs maK aku nYAnyi... aKu puN tiTo ngan nYenyak --

tO mYself - uDahla deNgan kEsengetan kAmu ni yo...

oKla kekawan... bErakhir udah sEmuanyA... kEpala udah peNing nIe... pAnas sEmacam dAh...hUH!
mOga seLamat tErhibur.. dAn bErgElak kEtawa tAk kerinG gUsi dAn peCAh uSus kEcik uDah... hAhaha..

sAlam saYAng semuA...
aSSalamualaikum...

9 comments:

Anonymous said...

yes yes!!org 1st nk comment...
ehheee rogayah vogue erk??
hurm cm meriah jerk name kan...
ahmad dobi??man laksa??mike bragas??
ahhahahaaaa name xleh bla langsung...

**papehal hidop "rogayah vogue aka gayah"...

omeinzla on June 13, 2009 at 6:40 PM said...

to gayah : kamu memang best lor... thanks for your comment... huhu...

[M.u.N.E.y] on June 15, 2009 at 8:26 AM said...

hei cik nina rebina oi...
sesedpa ko wat entry no..
hua..hua....hua..
meh la snggah gerai cedol aku ni..
sure terangkat nyr...
terbaek seantero dunia..
kt sblh opis tu jer grai cendol ni ha..

.:Y.A.N.I.E:. on June 15, 2009 at 9:26 AM said...

eh2 nina ribena btol la..patut la tiap2 hari senget..haha..
agaknye betul kot akak dah giler ngan coding sbb tu sampai nama pun leh jd siti sifir..haha

omeinzla on June 15, 2009 at 11:08 AM said...

to muniey : wei, apehal ko... yeke, manenye gerai cendol ko tu? ish2 ish2... terangkat apa beb? hahahahaha...

omeinzla on June 15, 2009 at 11:09 AM said...

to siti sifir : hahahahah... nina ribena memang senget... hahaha... siti sifir memang terngigau coding... hahahah...

Azuan on June 16, 2009 at 9:37 AM said...

Mike Bragas tu nama glamer Wak Paiman dengan Wak Paimin kat Tanjung Agas. Diorang berebut nama tu sesama sebab tu sampai dua orang boleh pakai.
Siti Sifir ke Siti Multiply? Ni mesti selalu tido ngan buku sifir ni.
Sara Cendol punya cendol sesedap cendol masjid al-muqarrabin ke? Kalau sedap xyah tapau lepas sembahyang jumaat dah sambil pekena laksa Man Laksa.
Pot pet pot pet pot pet pot pet.
Lepas ni senangla nak basuh baju, hantar kat Ahmad Dobi je.
Rogayah Vogue ke???
Nina Ribena... Memang kena ngan orangnya...
LAN KACANG??? HAMPEH!!!

omeinzla on June 16, 2009 at 11:15 AM said...

to lan kacang : rogayah memang vogue lor...
Sara cendol memang cendolnye sesedap menjilat siku...
siti multiply dia tu duk mimpi coding je... tu pasai dapat title tu...hehe..(jangan marah kak yanie)
lan kacang ske makan kacang ke? tak pernah nampak pun...
NINA RIBENA - of course la sesuwey... huhu...

omeinzla on June 16, 2009 at 11:15 AM said...
This comment has been removed by the author.
 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei