Wednesday, November 3, 2010

*-* tinggal lagi beberapa minggu jer...

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, November 03, 2010
Reactions: 
salam
wahu wahu...
kenapa eik aku selamba jer...padahal tinggal lagi beberapa minggu jer.. tak lama dah lagi...
preparation pun tak siap lagi...
boleh tak taknak pk ???
tak ske la pk pk pk .... tapi kena kot ...
kOrang tOlOng pk kan bagi pihak aku... aku suh, sO, kOrang janganla nak bantah cakap aku ok...!!

hahaha...
itu tak beli lagi, ini tak cari lagi, itu tak tempah lagi, ini tak cari lagi ... bis la...pening!
 

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei