Tuesday, November 2, 2010

*-* bila kesabaran ku teruji ...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, November 02, 2010
Reactions: 
salam
1 malaysia
aduhai... tak tahu la nak kata terbakar camne otak nie...sakit !!
laptop ku dilanda virus yang sangat teruk... bis aku cucuk pendrive n memory card ...semuanya CORRUPT !!!
nak menangis pun tak guna, nak menjerit pun bukan leh selesai masalah ... diam jela ...
solat ... sampai kena hantu tindih malam tadi...
tapi malam tadi, selepas ku dilanda dengan kebakaran laptop ku... terus aku tutup laptop tu...aku nak salahkan sape nie... buntu la...takpela, salahkan diri sendiri...

so, after this, sape yang pinjam laptop aku tak boleh nak cucuk2 pendrive ke ape ke, kad ke, kad ATM ke...eh! tak boleh tak boleh!!! 
bukan aku kedekut atau apa... tapi, tak nak menjahanamkan lagi pendrive korang...

sabar la sayanggggggggggg
malam tadi, boleh aku mekap2 plak...belajo ler gamaknye...macam kelaka... hehe...tapi, cubaan yang baik, dengan gigih tapi menggigil aku nak pakai bulu mata... tapi tantek...hehe

ske2... cuma blusher je tak jadi ... eyeliner kena kasi tebal, dengan eyeshadow kena kali lagi pekat sikit ... hehe
sebenarnya mekap nie, membuatkan diri bertambah yakin... hehe

terima kasih kamu membuatkan saya jadi perempuan mekap... nak jd babydOll

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei