Monday, November 1, 2010

*-* saya jadi arab semalam ...

Posted by kami zuzi ... at Monday, November 01, 2010
salam
wahu wahu...have a nice monday.... oh TIDAK!
semalam saya pegi wedding my schoolmate...
saya memakai abaya..eh ke jubah... tapi memang yang stail arab punye la...
siap ngan selendang nyer.. tutup mukanye ada, tapi tak pakai...
tapi tula, saya tak amik gambar pun...hahaha

pegi ke pantai terbang2 saya...oh TIDAK!
bukan saya, tapi baju dan selendang saya... hehe

tapi saya sangat ske memakai jubah tu...walaupun hitam, tapi nampak selesa...
eh, bukan nampak, tapi memang selesa
tapi sy perlu membeli seluar slack bewarna hitam la...semalam, saya main pakai berwarna biru tua sahaja...selamba ba ba la...

nnt saya nak photoshoot dengan jubah tu...weeeeeeeeee
tak saba ok... lalala

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei