Wednesday, November 10, 2010

*-* bile time2 gini, mimpi pun pelik2 ...

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, November 10, 2010
Reactions: 
salam semua
kelaka la aku ni... apa la yang otak aku pk kan sebelum tido, tapi yang pasti malam tadi tido best ... sebab semalamnya tak cukup tido, jadi bila mata dah ngantuk, kepala plak dah ada di atas bantal... tutup lampu, message2 tersayang terus tido...
boleh aku mimpi aku nak tunang ... plak tu, pakaiannya cantik giler la... gamaknya macam nak kawin dahla... hahaha

pastu paling kelaka... tetamu dah sampai, tapi aku tak siap lagi... boleh lagi kejar2 sana sini...
baju tak iron lagi, tudung la semua... kelaka la betul...

last2 aku terjaga..potong stim betul la...
tapi aku ase kelaka la... haha

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei