Monday, November 8, 2010

*-* memang aku rasa sakit hati ...

Posted by kami zuzi ... at Monday, November 08, 2010
salam
erm, memang aku rasa sakit hati tak tentu pasal nie..
mati2 la aku ingat gaji dah masuk... tapi, upenye belum... nie dah 8hb...
patutkah aku laporkan pada yang berkenaan...
sebab aku rasa macam sakit hati sangat kot...

semakin takut ni...
erm...
tak tahu la apa nak jadi... perlukah aku bekerja di tempat biasa2 sahaja...
aduh...dahla memang tengah nak guna duit ni...time ni la dia nak buat hal...

nie la jadinya jika hanya bergantung pada org...
mungkin ada yang lebih teruk nasibnye dari aku... aku tahu... tapi aku macam takleh nak terima la...

pening aku ni....
eee...sakit hati tau...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei