Friday, November 12, 2010

*-* pagi yang rasa nak marah!!!

Posted by kami zuzi ... at Friday, November 12, 2010
salam
haish! rasa nak marah sebab banyak perkara...
antaranya, result exam aku bulan mei 2010 masatu yang tak diupdate2 lagi...sudah report pun tak gak buat keje...ni yang nak marah nie

pastu nak marah lagi pasal baju tuuuuuuuttt saya yang tak siap lagi katanya... huhu...isau nye kalau baju tu kecik sangat ke.. dahla keding...ish2....
nnt kena marah plak dengan sidia...tidak!!
pastu apa lagi eik sebab aku marah nie...erm, sampai dah lupa...

tapi kelaka la....boleh aku bangun lambat tadi...7.30pg baru aku bangun..pastu tunggu hosmet mandi, 7.40 baru turn aku mandi, pastu siap cepat2...macam katun..haha

pastu sampai opis lambat 5 minit jer..terrOr kan...
huhu...
so, pas ni boleh bangun lambat agi...selalu ada org kejut...hari ni dia tak kejut..takpe, tak salahkan pun...takkan nak harap org kejut kot hari2...banyak cantik muka kamu...lempang nnt..
haha...kalau marah, buat apa eik best...
marah org balik la...mesti best kan...i like to make someone mad... hahaha

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei