Friday, August 6, 2010

@_@ minggu yang menyakitkan kaki...

Posted by kami zuzi ... at Friday, August 06, 2010
Reactions: 
sayangilah kaki anda yang cantik itu anugerah dari Allah S.W.T

sebenaqnya nak habaq mai ja...
penat la minggu nie... nak kata ke hulur ke hiliq takdak la sangat...

tapi, jalan pergi dan balik ke satu2 tempat menggunakan jalan kaki...
eh, apa yang aku nak kata nie...

erm..ntahla aku sendiri pun naik konfius...
ni petang nie nak lik kg... malam kang baru sampai... esok plak nak kena study sabtu ahad na...

ahad petang dah balik KL ... isnin kerja.. pahtu ingat nak balik kg lagi... hahaha... 
agak2 nye tengah sewel ke ape ntah... pas dah tu selasa plak final exam kat s.alam

pas tu rabu dah posa... haish! jalan saja na... lalalala
kunun nak bukak posa ngan famili...tak dapek den nak nolong ler...

 

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei