Tuesday, August 17, 2010

@_@ jom gelak2

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, August 17, 2010
Reactions: 
haluuu
eh korang tahu tak...hidup nie... kenala gelak selalu barula awet muda..macam saya KER??? 
uweks!! nak muntah org membacanya...

gelak sowang2 pun ok gak tau...cuba try test la sana

kah kah kah...
kih kih kih...
kuh kuh kuh (dah macam beruk jer....lalalala)

kenapa eik nak ajak korang gelak...erm, sebab aku rasa aku dah lama tak gelak tau...

sampai kat opis aku di ajar untuk lebih senyum sebab aku sendiri dah lama tak senyum...

manala aku nak senyum...kesengsaraan wei duk kat sini...HANYA TUHAN SAJA YANG MENGETAHUI...

kenapa boleh aku bersabar??? entah....kakakakakaka... gile ke ape aku nie..
org kata, kerja dikelilingi lelaki ni seronok...YE KER??? 
apa la yang seronoknye... bukannya belanja aku makan... hari2 letak hadiah atas meja aku ker... TAKDE PUN... so, apa yang seronoknye...

gelak gelak... hihihihihi...mental sah aku dilanda kesawanan yang tidak melampau OK!

lalalala.... tatata...

1 comments:

saya_arief on August 17, 2010 at 2:04 PM said...

awet mude xbesh..
haha..

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei