Tuesday, August 24, 2010

@_@ alhamdulillah

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, August 24, 2010
salam
alhamdulillah...aku masih ingat lagi saat itu

saat aku sangat stress dengan pelbagai bahan rujukan...
salahku juga...
ske sangat membuat kerja "last minute"
sampaikan aku menangis2...
nasib ada yang menemani...
erm...
aku yakin aku mampu lakukan...
mungkin itu yang dinamakan sebuah pengorbanan...

aku gembira dan bersyukur kerana usaha ku itu membuahkan hasil yang cemerlang...
terima kasih kepada lecturer ku Puan Faezah Eliza
"u r among da best lecturer i had ever seen"
sebenarnya aku merindui semua itu
tetapi "finance" membataskan aku untuk semua itu...
jadi, aku tangguhkan sementara...
semoga membuka lembaran baru buat aku tahun depan
jangan sedih tau "aku"... 
tapi jika ini yang aku inginkan, kenapa pula aku perlu bersedih...
mungkin jika diteruskan aku akan mengalami kesempitan wang...

lagipun tujuan ku ingin "settlekan" semua masalah ku...
biarla lambat pun perjuanganku...

aku tidak akan mengalah...
semoga aku terus tabah

jangan menangis lagi ok!
ucap syukur kepadaMu Ya Allah kerana memberiku kekuatan disaat itu walaupun mungkin tanpa sedar aku seperti memberontak dengan segala tugas ku itu...

Alhamdulillah...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei