Wednesday, August 18, 2010

@_@ bila nak tenangkan hati seketika di opis...

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, August 18, 2010
Reactions: 
salam semua

salam ramadhan al-mubarak
harap selamat menjalani puasa dengan sepenuh tawaduk dan keihklasan... moga menemui khilawatul iman INSYAALLAH

bile aku nak tenangkan hati kan...pastu taknak la kununnye maki2 org, marah kan...
aku akan dengo lagu nasyid nie...

lagu yang didendangkan oleh MAHER ZAIN...
HIJJAZ, OPICK, IN TEAM...dan segala bagaila kumpulan nasyid yang wujud...

ALHAMDULILLAH aku menemui ketenangan itu...
disebabkan aku kat opis nie sowang je gegurl... jadi aku pun melayankan la diri sendiri... yang lelain tu senyap... tak pela... yang penting tak mendatangkan kemarahan kepada aku...

cukupla aku dah marah2 masatu...tak baik tau... tapi tula, jangan nak duk didiamkan jer..kena ajo gakla...
sakit hati gak la dibuatnya...

aku kena semangatkan diri aku balik nie... dah susut dah nie...tak best dengan diri sendiri...
semoga aku menjadi golongan yang sentiasa bersyukur
 

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei