Tuesday, March 1, 2011

Tempahan felt craft saya ....

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, March 01, 2011
As salam semua ...

semakim hari semakin seronok bermain dengan felt kraf ...
kraf yang menguji kekreatifan minda seseorang pembuatnya ...
alhamdulillah banyak juga order yang diterima ...
harap2 sempatla buat dalam masa terdekat ini, sangatla isau ...

paling banyak permintaan adalah bear ... hehe ... sangat comel .. geram sekali ... ini dia ...


huhu... naik jenuh gak wat benda ni ... huhu ... tapi seronok ...
 
ini adalah hair clip terbaru yang saya buat ... comel kan ... hehe .. yang ini hak milik kekal saya .. nak order yang camni pun boleh juga ...

pastu ada yang order lain bentuk gak ...
apapun usaha tangga kejayaan ...

Alhamdulillah tercapai juga hasrat saya nak berbisness online ...
weee ... ;)

2 comments:

saya_arief on March 1, 2011 at 12:49 PM said...

kami punye order bile dapat..
;p

kami zuzi ... on March 2, 2011 at 11:01 AM said...

hahah..tula pasal, order banyak, kena tunggu turn ... kukuku

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei