Monday, March 7, 2011

felt craft saya .. tempahan dari customer .... wee ...

Posted by kami zuzi ... at Monday, March 07, 2011
As salam semua ...
disebabkan tidak boleh upload pics kat FB saya buat sementara waktu ini, jadi saya perlu menggunakan blOg saya sebagai perantara untuk gambar diupload ...
semua ini order dari customer saya ...
terima kasih kepada semua yang dah order ... hope u oll semua ske dengan hasil kerja tangan saya ... terima kasih kerana memberi sokongan kepada saya ...
jeng jeng jeng ...

ini adalah trademark kami ...
ini Wall Charm ... comel ke tak? ahaks !!
depan lain, belakang lain ...

Jika nak leh order di FB saya ... Kami Zuzi Shop
 

order dari Nuur Ferdauss Binti Fazill
jika berminat leh order di FB saya Kami Zuzi Shop 
Thanks ;) 

1) Baju boy + gurl
2) Block - loving couple


ini pula order dari Azwa Azlan

ini ladybird ... leh PM jika nak di FB saya Kami Zuzi Shop
 Thanks ;) 


then, order dari Ainul Khalil
yang ini mendapat permintaan tertinggi ... leh PM di Fb saya jika berminat 

ini BEAR 


seterusnya dari Fika de'pinky

dia order LOVE ...
boleh PM di FB jika berminat 
 

seterusnya in process ... dari Anis Nooraynis
ini hair clip ....
 

last ... dari Nama Saya Nurul Syahilah
ini hair clip ....



alamak, tertinggal, ini order dari Ambrossa Collections
so sweet LOVE



 sekian dahulu dari saya ....sesiapa berminat leh PM saya di FB 

Terima kasih semua ... Love u all ... ;)

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei