Tuesday, March 8, 2011

felt craft ... order dari customer ...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, March 08, 2011
selamat pagi cinta ...
ini hari saya mau upload ini gamba untuk customer sy yang order hair clip untuk anak dia yang tomey itu ...
harap dia ske la ... huhu

baru gunting, belum lagi jahit ...
mata dah macam panda ... tangan dah kebas ... tapi sebab syok punya pasal, segalanya boleh di atasi ... weee ;)

ini dia ...
order dari Anis Nuraynis 
hair clip

1) LOVE
2) puppet " ada nama" -- boleh request ...
huhu, dah macam aiskrim plak aku tengok puppet ni ... huhu ... takpe, boleh adjust lagi ...
sesuai ke eik hair clip gitu? entahla, tapi nampak sweet ...

ini pula sample LOVE - gantung kat cermin kete pandang belakang ... (eh betulkan...)
dia punye lOve comel ... dlm 6cm (kalau tak silap..lupa nak ukur)
kalau nak, leh PM, nak letak nama ker ...
boleh je PM di FB saya di

ini dia LOVE itu ....
gambar depan dan belakang ...

  
ok, sesiapa yang berminat bolehla order di FB saya di Kami Zuzi Shop (klik saja ..)
terima kasih semua ...

7 comments:

saya_arief on March 8, 2011 at 2:24 PM said...

cantik.

kami zuzi ... on March 9, 2011 at 9:11 AM said...

terima kasih ..

kami zuzi ... on March 9, 2011 at 9:12 AM said...

arif ... camne nak buat blog untuk bisness?

saya_arief on March 9, 2011 at 10:02 AM said...

buat macam biase gak.
cari template yang cun2.
lebih kurang je..

kami zuzi ... on March 9, 2011 at 11:43 AM said...

ok...akak dah dapat template yang katalog tu ....rasanya change template je kot ... huhu .... tapi nak canggih macam arief mmg tak retila

saya_arief on March 9, 2011 at 11:47 AM said...

hoho.mane ade canggih pown.
template basic je tu.

kami zuzi ... on March 9, 2011 at 3:36 PM said...

tk reti la nk ltk gmbr kat heading dia fit gitu ....

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei