Friday, March 11, 2011

hair clip - sudah siap ... yeay !!!

Posted by kami zuzi ... at Friday, March 11, 2011
salam semua ...
ini hairclip untuk customer saya
akhirnya siap juga.. tapi tula, duk tunggu LADYBIRD jd, korang kena tunggu ya ... maaf jika lambat ya ...

order dari ANIS NORAYNIS
3 pasang hair clip 
1) cloud n crown - request name
2) butterfly
3) Love


lagi order dari NAMA SAYA NURUL SYAHILAH

2 pasang hair clip 
1) butterfly
2) Love
ini gambar overall tempahan hair clip ... terima kasih semua ...harap korang berdua suka dan terima hasil kerja tangan saya ini ...


kritikan membina dialukan ...
bak kata hubby saya " nak berjaya, kena terima kritikan" ... tapi jgn perli2... i don't like ok !
huhu

MySpace 

sesiapa yang nak order leh PM saya di facebook Kami Zuzi Shop

Terima kasih semua ..

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei