Wednesday, September 22, 2010

*-* gigi besi

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, September 22, 2010
Reactions: 
salam
tanda mukaddimah...agak2 korang sampai tak hajat aku nak pakai "GIGI BESI"... impian ku tu...

macam nie...(gambar hias2 jer dr google)
impian nie...sabtu nie jom kite terjah kinik gg...
harap2 ok la... tak sabo dah nak buat...
tapi sakitnye tak pk...ko nnt melalak nangis2 raung2 padan muka...

mengikut pengalaman pembacaan dr blog rakan2 yang pakai braces...katanya, yang sakit time cabut gg...time nak pasang braces tu langsung tak sakit...
kena cabut plak 1-4 btg gg...kalau kes aku nie, mau2 4btg....hazab sekejap tau...yela, gg terlebih...
tang nak senyum je, kena senyum elok2...kalau tak siong terkeluar...kesian bukan...
aku adalah sangat teruja tau nak wat braces...aku nak ubah diri....nak bg keyakinan...

pastu aku nak gemokkan badan...nekad...
entah bile aku nak p beli timbang berat nie...baru aku ada disiplin sikit...

gigi....aku sayang kamuuuuuuuuuuuu

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei