Wednesday, September 29, 2010

*-* aku yang sedang di uji

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, September 29, 2010
salam
Ya Allah... kuatkan diri ini Ya Allah....kuatkan diri ini dalam menempuh segala dugaanMu Ya Allah...
terima kasih kepadaMu kerana telah memberikan ku pelbagai dugaan supaya aku terus dekat denganMu Ya Allah

aku tidak mahu lagi leka dengan kehidupanku semata-mata
setiap ujian yang kau berikan akan ku ambil dan hadapi dengan tenang InsyaAllah... semoga aku beroleh keberkatan dariMu Ya Allah...

hanya kepadaMu aku mohon petunjuk...
Allah menyayangi diri kita, jadi Dia datangkan pelbagai ujian kepada kita... perlu diketahui... tanpa ujian....mungkin hidup seseorang itu tidak bermakna... dengan ujianNya... mendidik diri kita untuk terus dekat denganNya...
 

1 comments:

saya_arief on September 29, 2010 at 10:25 AM said...

tabahkan ati ye kak..
:D

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei