Monday, September 27, 2010

*-* bermula episod gigi besi ku...

Posted by kami zuzi ... at Monday, September 27, 2010
Reactions: 
25 september 2010
bermula sudah episod gg besiku... 
mudah2an impianku bakal terlaksana...
pada jam 12.30tgri gitu, aku di check...nego harga semua...pastu baru la dia kata kena wat ape jer...then, gg dicuci...cuci guna clorox...hahaha...kasi kilat gigi

pastu mula2 doktor tengok ada gg geraham ku rongak... aku dah cuak dalam kesediaan yang gg tersebut akan di cabut... tapi dia kata ditampal jer...
lastly dia check betul2 tengok2 elok2 dalam2 kasi teropong baik punyer...kena cabut itu gigi geraham...
sebab itu gigi sudah rongak dalam...sudah mau makan gusi baik punyer...

memang kO....kalau minum ais ke...memang sentap baik punya...
macam ada cas letrik...

pastu di bius 2... injek2....jangan tak...kalau tak, aku cabut lari dulu
dah inject, buat acuan dulu plak...mulut i dahla kecik ko...nak nganga..huhu...

pastu duk kapit acuan tu.... bape minit gak...tak sakit pun...cuma kelako kot...
pastu dah bukak...bersih2kan...barula episod cabut gigi dibuat...

mula2 goyang2 kiri kanan...ala, macam goyang inul tu...goyang gerudi...
ha ko! macam nak patah leher aku di goyang gigi tu

pastu dipegang kepala aku nie...kang kalau tak, patah leher aku...terkehel plak...hehe
tetibe tengah sedap2 goyang kiri kanan...

doktor pun letak kat tray gigi tu...
i boleh siap tanya "eh, dah ke doktor?"
macam sengal sikit la, tanya gitu, padahal darah tengah memancut2...(lalalalala...)
doktor kata "sudah siap ma"

wah, lega...langsung tak sakit...
pastu kua la bilik dia...
pastu bayola segala macam haram wang tu...deposit tuk hari tu rm300 (termasuk cuci)...
duit cabut gigi dah termasuk dalam kos gg besi...

nex appointment this saturday 02 october 2010... buat operation gigi bongsu plak...wah! seram sejuk wei dengo...itu belum kena lagi...

sabo jer ler...
harap2 aku ok la...kalau tak ok, aku ko sekejap...

nex story about this gigi besi, just waitin' la yer semua....harap2 jadila...

tatut...semua gg kena cabut 3...
bestkan gigi elok kena cabut...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei