Tuesday, September 7, 2010

*-* dah tak sanggup...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, September 07, 2010
salam
ikutkan hati memang aku dah nak putus asa...
dah nak dekat setahun aku tunggu...
 tapi tidak kunjung tiba...
iye! masih belum rezeki berpihak kepadaku....

Allah itu berhak atas semuanya...Dia tahu mana yang terbaik buat ku... tapi, aku seperti dah tak sanggup...
tidak boleh nak salahkan takdir hidup... kerana ini ketentuanNYa..hidup diatas muka bumi ini pun kerana Allah...
tapi tidak salah bukan jika aku menginginkan sesuatu yang dapat menggembirakan hati keluargaku..dan yang aku sayang...
aku nak dekat dengan mereka semua...

Ya Allah...Kau berikanlah ketabahan kepada ku dengan semua ini Ya Allah
Aku yakin dengan segala petunjukMu...janganlah kau pesongkan hati ku...
Tetapkanlah hati ku Ya Allah...permudahkanlah segala urusanku...
aku sedih sangat...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei