Wednesday, September 9, 2009

*** o9 - O9 - o9 ***

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, September 09, 2009
sAlam

tHiba - tHiba kU rasa bUntu seBentar...
eNtah, jAp keje nIe nAk kena waT iTu iNi...

plAk tU nOt fEelIng wEll lOr...
actiFast pUn tak jAlan...


lAma2 aKu yang jalan...hOhooo...

gIle kepAla akU sAkit jEw...
pUase kali nI mMg sUffer gIle lA...

hAri ni kan 09 sept 2009
nO tu cAntikkan... 090909

dReamin'
if lEt say kalau gEt married tOday... sO sweet

nnT wat memOri

**- saya kawin 09 bulan 09 tahun 2009 ... alahai....pastu, sy punya hantaran rM9090. 90... so, kira terbalik la figure tu... erm...pastu...nak anak 9 orang...mak kO ramai gile...wakakaka...team bola ke???...kukuku...pastu....sambut anniversary setiap jam 9malam bersama 9 orang anak... wahahaha... siapa dengan anak bagai... tu dah tuala...coz that time anak dah 9 orang... tapi, 1st anniversary...that time kalau paling best satu hari sebelum nak bersalinkan anak pertama pada 09 bulan 09 tapi...tahun 2010... wakakaka... anak itu diberi nama : siti sambilan kalau gurl / mohd sambilan kalau boy... entah apa ke jadah namala... wakakaka... -**

hehe...dreamin' ntah apa2 la aku nie...

erm...serabut la pale aku...tengkuk sakit, kepala sakit....imas la....

what tO dO....

okla... bubye... merenung jauh..memikirkan masa hadapan yang entah bagaimana...


0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei