Monday, September 14, 2009

*** jUst jUst fOr whAt yA ***

Posted by kami zuzi ... at Monday, September 14, 2009
sAlam

hye semua...
entah apa mimpi aku hari ni...datang awal...kul 0800 am da sampai opish...
biasa kul 0800 aku still d
i maluri lagi...
tapi elOkla...
kekekeke...

**************************************************

erm...
nie aku saje nak cite


12-09-09 - sabtu
aku kua ngan cOusin aku...
kitOrang kua kul 0300 pm...sebab cOusin aku tu keje malam...sO, bg dia rehat puas2...

pastu, kaMi g sOgO
mak ai..Orang macam sEmut...hehe
aKu rembAt t-sHirt untuk maK, akak n kEmeja uNtuk abah aku...

untuk aku...dalam mimpi jela...
sebab aku kan kasihan... wakakaka...

aku nak orang yang aku sayang, bahagia suda...

pastu g masjid jamek...
plak tu Orang macam semut yang melampau...tak beli apa sangat pun...

sedey gak...nak beli untuk sendiri takde...sebab tak de fulusla...
tapi ada minat satu jubah...sangatla cantik... tapi takpela... tengok je...

pastu jam 0630 pm.. kami ke kg baru...
breaking fasting...

kami bukan setakat buka dah...tapi melantak...
memalukan sungguh...

paling lambat datang.....paling lambat balik

ala, makan tOmyan campur (minta 2 org makan, sekali dia bagi yang bekas besar...dah kena mengabiskan...letih!!!)
sayur kailan ikan masin & ayam gOreng je...

watermelon + air suam

pastu...kami ngidam kerang bakar...
lepas bis makan semua...

order kerang bakar --- yang RM3 je...dengan muka tak malu...
makan 2 org - macam makan 4 org...
tak padan dengan badan tul...

tapi yang paling best...licin semua...

dengan adegan suap menyuap lagi...
aku bUka kerang bAkar...kUmpul2...mY cOusin cucuk banyak2...cicah ngan sOs dia...aku ngAp...........sOdap gIle...

pastu aku g bayO...dan balik...
dan yang paling tak tahan..kami makan sampai azan isyak...betapa teruknya kami...

masyaAllah...makan tak ingat nak solat...teruk betulla...

ditambah lagi dengan puding telur...+ kacang2...

hehe...bab makan memang best...

pastu kami pun otw lik umah masing2..

0930 pm
sampai je kat lrt maluri...

tetibe sayup2 ada org panggil nama aku... "zla, zla..."
toleh2..upenye h/mate aku lam kete...

pastu ajak aku g kg baru ...
aku pun...untuk tidak menghampakan..pegila kg baru...tapi naik kete la... ngan h/mate aku lagi sorang n kawan dia sorang...

kami g ke restoran lala... kg baru

suasana kedai yang sangat romantik..
disebabkan aku dah full gile...
aku amik dessert je...
nama dessert tu .."bom pret"
sOdap lOr....

makan2...borak2...gelak2...

lik umah...huhu...
balik sampai umah...makan lagi puding n kacang yang tak bis tu...

memang bes gile melantak malam2...
hobi aku skang makan + makan + makan...

tapi sedey...makan2 tak naik2... tension gile...

13 - 09 - 09 - ahad

g register subject at OUM...wif my larling...

nasib dia nak anta sat...kalau tak...malasnye aku nak menapak ngan kawan...
jap je.. amik modul bayar riban2...balik umah...

wa..........duit bis... nasib ada mak abah
thanks ...lOve yOu...mIss yOu sO much

then, g times square jap...kunun nak tengok wayang...
computer system down for all counter...sangatla hampa...
then...

lik umahla...

paling tak best, buka mcD sorang...tapau je...

erm...k la...nie aku nak amik mOOd dulu sebelum mulakan keje ngan mata yang ngantuk...

erm...nex entry tak tahula apa eik...
wait n c lOr...

puppye

********************************************************

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei