Monday, September 28, 2009

*** happy e'id ***

Posted by kami zuzi ... at Monday, September 28, 2009
Reactions: 
raya 1


pagi raya yang paling tak best.
saya ngan mak abah je kat umah.
then, duk tunggu abang and his family dtg umah... da la dia lambat, jadi lambat la kami bersalam2an... maaf2an...
lepas da salam2, kami pegi ke umah pak long & mak long

disebabkan sudah masuk waktu zohor, kami pulang ke rumah dan berehat sepuasnya...
sekali, org sedara mara sebelah abah datang beraya.
dengan malas, bersalam2an...

kunun kenala wat ayu yang termampu...uish! takde pekdahnye, aku macam biasa la...

raya 2


duk kat umah je.

dahla pakai baju lama,
tula...org takde baju raya
sebenonye ada baju raya 2 pasang
1- warna merah macam kat gambo raya 3 di bwh
2- warna kuning - yang nie, beso, sangatla tak ske...

petang tu my cousin sms

cousin : ucu, jom p klang...bosanla kat uma.
me : ko nak g mana g klang?
cousin : ala, kite g jusco...
me : erm, okla... tapi aku tak siap lagi...
cousin : aku pun...
me : nnt ko da otw, ko gtaula ya...

30 minutes later....

"assalamualaikum....................."
"waalaikumsalam...................................."

me : woit, jap2...

pastu terus vroom..............
my cousin drive
g shopping baju anak buah, gelak2...makan sushi la, bli itu ini... kalau da gaji mau aku shoppin'... nasib tak lagi... so, terhad la belanja... kikiki...

raya 3


duk umah... petang my adik angkat dtg umah beraya...

petang tu raya ngan cousin, g umah adik angkat...
da la dtg da dekat maghrib...teruk betul kami...

pastu da azan, boleh lagi bersnap2 la... cenggedix tul kami...
main ngan kucing la... umah adik angkat aku tu...da macam umah aku...

kucing kat umah dia...comel gile......da la manja...
ske ske ske...sangat...............mmmuah!

**************************************************************************************

raya yang seterusnya, aku duk umah je... n adala jalan2 umah sedara

tahun nie dapat duit raya

mom : 50
abang ipar : 50
pak long : 5
pak uda : 5
kak yati : 1

ini jela duit raya yang aku dapat... kikiki... da becau pun dapat lagi... best2...

bile dapat duit raya, seronok gile la... sebab da beso, dapat duit raya, best gile...

sampai sini jela entry ku...


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN


0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei