Saturday, September 5, 2009

*** dOn't knOw dA tItle ***

Posted by kami zuzi ... at Saturday, September 05, 2009
Reactions: 

1. Berapa umur anda?
23 tAhun...bElum g tApi...dIsember nI nnt sAt g 23 lOr...
2. Anda berasal?
sElangOr
3. Berapa adik beradik anda? Anak yang ke? Brp lelaki n perempuan?
5 adIk bEraDik. aNak kE 5. 2 leLaki dan 3 pErempuan...

4. Sekolah terakhir anda?
sEk aGama mEn uNwanUs sAadah
5. Bila terakhir anda
memotong rambut?
bUlan 3 kOt 2Oo9

6. Shampoo apa yang anda gunakan sekarang?

shAmpOo rEjOicE aNtI-kEtOmbe + cOndiTioneR (rEjOIce rIch)7. Anda gemar menjahit?

Kalau tidak nyatakan sebab

tAk bApe nAk gEmo lEr... sEbab tAkde mAsa nK mENjahit dAn bukAn pRofessIoN saYa...

9. Apakah kerja rumah yang paling malas anda hendak lakukan?
menGelap dAn menGEmas kEseluRuhan uMAh...rUang tAmu, bIliK aIr, bIliK tErmenUng...seGAla mACam biLIkla

10.Sila ambil gambar beg yang anda bawa pergi kerja...

eRm...tAkde keje aKu nAk aMik gAmbO bEg AkO...

11.Kemudian, sila ceritakan sedikit apa yang terkandung dalam beg anda.

bEg aKu adA wAllet, hP, pErfumE, cHarger hP, uMbreLLa (sEdiakAn paYUng sEbelum hUjan), pEn hItam, peNsil, ubAt pensil (kAlau dAh nAk nAzak kenA bg Obat...), kUnci oPis, kUnci uMah...bAnyak beno...

12.Nyatakan sebab2 anda suka beg anda itu
sImple fOr tEenager lIke aKu

13.Sila nyatakan kenangan manis atau apa2 yang istimewanya beg itu pada anda
bEg iNi mY dEar yAng tOloNg bayO...sO aGAk manIs la...

Sila tag orang yang laen
sUkahAtila kOrang yAng jEngOk bLog aKU, nAk aMik aMikla...aPa aKu kEsah...


0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei