Tuesday, September 15, 2009

*** kEnapa hA ***

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, September 15, 2009
Reactions: 
salam
selamat pagi semua...

today is tuesday...yesterday is monday...tomorrow is wednesday...everyday is days...


apa aku merepek nie sayang oOi.........
adakah sakit jiwa ini???

tepuk dada tanya selera...
"apa mau makan...???"

aku pelik la...semalam, hari ni...ajin benau aku datang awal kenapa?
adakah aku sudah insaf dengan masa lalu ku...
masa kepala hotak ang la... yela, dulukan aku selalu datang sharp 0830 am...

erm... kenapa ha aku nak g keje awal???
korang ada jawapan tak? aku takde jawapan la...
korang tulun eik bg jawapan...entah....
pastukan...



aku nie bile nak gemOk...aku di landa masalah untuk gemok...penat wei duk makan...sampai aku pun dah tk tahu nak kunyah apa lagi... hosmate aku masak sedap2 lak tu...aku makan je tak sudah... tapikan...ko nak ke gemok macam kucing atas nie...ish, takmola....kekeke...."hanya sebagai gambar hiasan"

aku pun tak tahula... takpela...
my dear, u pray for me lor...i'll try ok...akan ku usahakan untuk semua itu...

erm... ko tahu tak kenapa aku wat tajuk kenapa ha!...
entah, aku pun tak tahu kenapa...


hehehe... erm, okla.... aku nak start keje la kunun...wakakaka...
ko tau tak, aku da malas nak keje...
kalau aku tak keje, mana aku nak bayo bil yang ntah melambak gile babi,..................pastu mana aku nak bayo duit study... nasib my abah n mak ada... aku jahat siot...

erm... okla...

bye bye.............

love .................... miss ......................


0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei