Friday, February 18, 2011

wEee .. my name is brownishlicious ....

Posted by kami zuzi ... at Friday, February 18, 2011
Reactions: 
selamat pagi semua ...
my name is Brownishlicious ...
saya kawan kepada Pinkypurplelicious ...

brownishlicious ni my hubby punye ... special for him ... my 2nd la ...
bukan my 2nd hubby ... tapi my 2nd FELT CRAFT ...

kenapa ntah syok sangat buat benda alah tu ... sungguh melekakan terus tido lambat dan bangun lambat ... hahahaha
tapi takpe, akan dibuat pasaran ... wee yuuu
eh, lupa plak nak show Off brownishlicious .. 
jap jap ... pejam mata cepat2 ....
ta... rang !!!
 ini masa brownishlicious dah nak kena jahit ...

 dah half jahit, masukkan fiber bagi gemuk ckit ... wee....
 wa ... saya kat bulu teddy tuan saya la ... keciknya saya ...

 saya dah baring ... jgn jeles ...

wa ... skang pinkypurplelicious dah ada kawan ....

hahaha ... mmg gila la kalau aku duk melayan wat benda ni jer ...
aku dah decide untuk mengambil tempahan secara kecil2an sahaja ...

sebenarnya ada lagi 1 aku wat malam tadi ... LOVE ... korang nak tengok ke ???
nntila eik jap agi ... nak wat keje  dulu ...

nak tempah gtau la ... hehe ...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei