Thursday, February 17, 2011

my 1st Felt Craft ... my name is Cupcake Pinkypurplelicious ....

Posted by kami zuzi ... at Thursday, February 17, 2011
yeay !!!

akhirnya saya berjaya juga membuat FELT CRAFT saya ...
my 1st : my name is CUPCAKE PINKYPURPLELICIOUS ...

nak tengok tak ??
nak ke taknak ke ... tetap nak shOw Off jugak ... lalalala ...
walaupun my 1st tu agak buruk penjahitannya ...
sila lihat ... ta....rang !!! ...

 ini lepas saya jahit topping dia ... agak serabut jugak ...

ini bila dah jadi ... My Name is PINKYPURPLELICIOUS ...
"hubby saya kata ..."makan pun sodap!" 


 ini bdn belakang saya ... boleh juga buat BACK STITCH nama ... takpun tampal nama ...  agak tidak kemas bukan jahitannya ... bukan agakla kot ... tapi mmg berselirat .. lilili

 saya dah baring atas carpet tuan saya ... lalalala

 saya dah get ready to sleep tight2 .... so sleepy but hepi yippa yippa ...

 saya digantung di beg tuan saya untuk pegi tempat keje ... lalalulu ...

hasilnya itulah ... best tau buat FELT CRAFT ni ... satu kepuasan ... sebabkan ianya sangat comel ... tapi kena kreatif ...
mlm ni saya nak buatkan satu untuk hubby saya ... hehe
my 2nd - yesterday ... InsyaAllah

2 comments:

saya_arief on February 17, 2011 at 11:04 AM said...

cantik je kak.
:D

kami zuzi ... on February 17, 2011 at 11:10 AM said...

hehe...memang kat gambo nampak comel jer ...jahitannya kurang memuaskan ... baru 1st, kena belajo lagi ... kuikuikui ...

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei