Monday, February 14, 2011

barang2 yang saya dah jual & akan jual nnt ... comey ...

Posted by kami zuzi ... at Monday, February 14, 2011
macam biasa ... la ni saya dah buat bisness kecik2 ... hehe ...
masa mula2 dulu saya try jual brOoch cOmel ... dari felt punye material ... la ni mmg tengah hOt la ...
ini dia .......



pastu saya jual ini pulak ... red apple note book ... ada 4 lagi available ... huhu..
pun comey gak ....


dia boleh buat note book atau bookmark ... huhu .. sOoo sweet ...

then, pas ni saya nak jual ini plak .... 
hair clip yang cOmeyyyy ...
murah saja ... RM3.50 satu ... (exclude postage ...)


dengan ini saya akan jual ...
Fridge magnet - sunflower n animal soft cotton



comel2 kan ... hehe .. semoga saya terus disokong dan berjaya ...

tapi wat masa ni saya jual kat FB je dulu ....

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei