Thursday, March 25, 2010

+++ kuiz di FB +++

Posted by kami zuzi ... at Thursday, March 25, 2010
saya adalah Tak Gedik :) --- ini adalah aku ske.... ---
hoorrraaayyy..!! anda tak gedik! kalau anda gedik semua org lari!! sbab time anda gedik, kawan2 anda akan gelakkan anda. time anda serius, dorg pun serious.. anda mmg best! :D

saya adalah PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR --- tak boleh belah batu belah betulll ---
anda pemalu, bersopan santun, dan sentiasa berusaha menjadi orang yang bersederhana (chewahh). apa pun yang anda buat anda akan ikut adat dan aturan. ke mana anda pergi orang akan tertarik dengan ke-originalan anda. walaupun ada yang mengatakan anda kolot dan tak up to dated, tu adalah pilihan anda dan anda suka begitu. teruskan usaha menjadi lebih baik.

ciri pasangan hidup saya ....bertanggungjwb,penyayang dan beriman --- amin ya Rabbal alamin... ---
tahniah!!pasangan anda adalah seorang yang bertanggungjwb, mengambil berat, mampu membimbing anda dan mampu menjadi nakhoda rumah tangga yang baik..kerana sifat2 anda ada padanya,,lelaki yang baik adalah untuk wanita yang baik dan sebaliknya...

pelamin ku... rupenya Belum Ready Lagi... --- sape kata??? jahat tau...---
Mak nak pesan kat ko Senah...kalau ko tak buang tabiat ko tu...jangan harap si Mamat nak jadikan ko isteri...kirim salam Senah ooiii...
 
saya mirip artis... Miley cyrus --- minah perah santan betul la saya nie...---
kmu adalah anak yg suka musik,nari sm elektronik laahhh......kmu adalah anak yg pendiam tp sebenar nya kmu bisa di bilang sedikit agak aneh.......

sifat saya dalam percintaan....Tak Peduli ---what? ---
Pasangan anda bukanlah segala2nya bagi anda. Anda masih punya kepentingan peribadi yang lain.

2 comments:

saya_arief on March 25, 2010 at 3:04 PM said...

salam..
suda lame xsinggah blog ini..kui3..
tuan tanah sihat..?

kami zuzi ... on March 25, 2010 at 4:07 PM said...

sihat alhamdulillah...tula, sudah lama tuan tanah tidak mengupdate blog ler

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei