Wednesday, March 10, 2010

+++ kacO bilO +++

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, March 10, 2010
hidup ku kacau bilau
aku semakin stress
di tambah ((sebenarnya)) dengan mid term exam yang akan datang beberapa hari saja lagi...
ditambah dengan tak bis study lagi...
aku nie memang...
memang tak sedO diri betOi...
dahla subjek banyak kena baca... lagila aku bingung...
memang sOalan Objektif...
skali buat self test....tak pass kO.... ha Hambik...

memang aku tak ready lagi nie...
aku lebih ske subjek yang kira2... mudah...

tula, dulu taknak amik course math ke... kan bagus...
bia oTak aku biOl dengan nOmbOr plak...

hehehe...
bile la bOleh tak kacO biLo  nie...
akan ku tunggu...
kOrang tOlong tunggukan la ye... aku takde masa...
bOleh tak bagi masa kOrang tu kat aku...
aku yang tidak pandai urus masa

 

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei