Thursday, March 25, 2010

+++ Blog ku adalah yang kucar kacir +++

Posted by kami zuzi ... at Thursday, March 25, 2010
Reactions: 
saya adalah menggunakan template baru yang agak tak cantik or memang tak cantik langsung kot... hekhek...


adalah sangat kucar kacir bile hendak menukar template baru ya...
saya ada lah membuat satu blog baru... tapi, masih lagi dalam proses... akan ku kabokan bile blog lagi satu itu menjadi...


entah, saya saje je nak buat taip2 nie...tibe2 plak , mood berblog nie muncul...
setelah membosankan diri dengan FB je...
cian juga pada blog... perlu juga diberi perhatian... hehehe...

bukan manusia je yang perlukan perhatian tau... apa la u oll nie... tak baik tau...


saya adalah sangat serabut...
nie kalau adik ang2 saya baca nie... konfom la dia kata "akak nie, asyik2 serabut, bosan..."


wek wek... ada aku kaco hidup ko ke? wek wek...

aduhai, mata adalah sangat mengantuk... menaip nie dah macam asam keping aku kat opis nie... mata memang dibawah lingkaran telah terbentuk... ditambah dengan usia yang semakin meningkat, lagila..


lagi2 ditambah dengan persekitaran di KL ni yang penuh dengan kepulan asap, tak kira la asap "KONTOT" ka, asap "KENDELAAN" ka.. aduhai.. duk sini, 1 hari dah membuatkan muka saya teruk...

kasihan....


erm, apa2 pun,harap pembaca tak pening kepala nak nengok blog aku yang berjawah agak buruk ni... hehe,,

SOKONGAN ANDA ADALAH DIPERLUKAN... 1 MALAYSIA la katakan...((jangan nak termuntah ok!))

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei