Thursday, March 25, 2010

+++ hari dah nak ujan +++

Posted by kami zuzi ... at Thursday, March 25, 2010
Reactions: 
hari ni hari khamis...
cuaca petang ini adalah sangat mendung, di ++ dengan gemuruh..eh! ala, orang jawa kata "BELDEX, GLODOX" erm, ala bunyi petir...ha! guruh... cam bengong la saya nie... guruh pun susah nak ingat... hekhekhek...((kasi malu saja pada muka ini))

erm, ingatkan nak p LEISURE MALL jap nie... nampaknye, tak jadi ler jawabnya...
balik umah lagi syiok... makan laksa, burger, tido2... hekhek... banyakla ko punye tido wahai PUTERI...((sejak bile saya jadi puteri plak nie???, alahai nak perasan ckit pun salah ke???)) hekhekhek...

erm, PUTERI memang camnie... alahai, sendili taip pun asa mau terklua anak tokak nie eih...

so, kalau ujan lebat, kenala menatap muka opis nie lama ckit, baru pulang ke umah, disebabkan takde bawa UMBRELLA...dah henbeg i nie dahla nak nazak diluarnya...tula, org kata "DON'T JUDGE BOOK FROM THE COVER" - eceh, pepatah patah2 omputih plak la saya nie.. mak aih! boleh tahan mak encik... alahai tipah...................................

hari dah nak ujan...alamak, baju ada sidai la kat ampai umah...lelamaknya, kebasahan la... takpela, baju leh basuh balik kan... 
sabo jela mak minah tipah tapah oi...

eh, sejak bile saya pandai melalut nie...salah satu cara nak ilangkan tekanan adlah dengan menulis... kalau nak tulis novel tu, dulu ada gak terai.. tapi, dapat hanya dalam 30 pages gitula.... erm, apa boleh buek.. maleh..

eh, doala ujan nie reda eik...nak balik, ponat ngadap PC nie....
cian kat mata saya yang comel nie... ahaks!!

1 comments:

saya_arief on March 25, 2010 at 5:35 PM said...

xpe..kalo ujan, sy g amik akak ngn plight..

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei