Tuesday, July 28, 2009

*+* mEssy *+*

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, July 28, 2009
Reactions: 
sAlam...
aKu yaNg sEdang mAkan aPPle...

sEdap...
cRuNchY... nYum2...

tApi, aKu tgH sErabut dEngAn aCcOunt nI...

tUlOn... tulOn...
nIe baru basIc acCOunt...

seKali aKu keNa wAt yAng pelIk2... bIsla mAMfUs...

akU nak jAdi wOnderpEts lA...

yAng pentinG " kErjA...sAma! "...
hAhA...

mUngkIn aKu sErabUt mAcam nIe...
iSh! bIngUng...

mCm kUciNg nI yAng tErsePit... hAhA...
aGak2 aKu kOt lA tu...
???

dAhLa dI ++ dEnGan jErAwaT...
oH nO! strEss...
sAkIt oTak aKU diBuatnYa...
tuLon... tuLon...

hAhA...
sEkali bIjI mAte aKu tErJegIl cAm nIe...

oKla... nAk cOn'd mY wOrk...
nAnti bOss mAre tAu...

i dOnt lIke!
u lIke???

cRazIe...
hUHu...

oKla...
wAssAlam...

2 comments:

[M.u.N.E.y] on July 28, 2009 at 4:56 PM said...

ish kecian kamu...
tapi kita tahu kamu kuat..
u go gurl..
nnti kita msti rindu muka2 n bhasa2 pelik kamu tu...
dh xleh dgr la kamu ckp sorng2 lagi kan...
uwaaa...

omeinzla on July 28, 2009 at 5:01 PM said...

erm... ala, kite tetap biasa je disini.. bisla, kite akan makin serabut selepas ini... tak tahula... huhu..

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei