Friday, December 10, 2010

\0-o/ selamat pengantin baru saya ... hehe

Posted by kami zuzi ... at Friday, December 10, 2010
Reactions: 
salam semua...
tetibe je mOod tu dtg nak uplOad gamba saya dah jadi pengantin ... macam tak percaya pun ada ... dan ada juga yang tak percaya saya dah kawen kan ...
terima kasih mr suami kerana menerima saya dengan seadanya ...

terima kasih semuanya terutama buat family yang tersayang, yang banyak bertungkus lumus dan berpenat lelah untuk majlis saya ... alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan selamat ... amin

hujan rahmat dipetang jumaat pada 26 nov 2010 telah menyaksikan majlis pernikahan kami yang berjalan dengan selamat ...

juga disaksikan dengan saudara mara ... adalah tersangat ramai ... hanya debaran yang dirasai ... tak mampu nak di cakap dengan kata2 ... adalah sangat sayu hati ini dirasakan ...

ni masa majlis saya dan suami (zla n zul) - 27 nov 2010 ...

lagi satu gambar kami outdoor photoshoot ...
saksikan ..


hanya ini sahaja ... doakan kebahagiaan kami hingga ke syurga abadi ... amin

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei