Wednesday, December 15, 2010

\0-o/ hari jadi saya hari ini ...

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, December 15, 2010
assalamualaikum semua ...

hari ini 15 dec 2010 - rabu
hari ini adalah hari jadi saya ... malam tadi my hubby balik keje terus wish kat saya ... bestnye ... terima kasih hubby sebab ingat my besday ...

kat FB plak ... pergh!! ramai gile yang wish ... senang hati sangat walaupun hati tak bape nak senang ...
hari ini genap saya 24 tahun ... dengan status baru saya menyambut hari jadi saya ... wahu ... sangat ske ...

Alhamdulillah Allah masih lagi beri peluang kepada saya untuk menjalani hidup di atas muka bumi ... bagi saya peluang untuk bermuhasabahkan diri ... bertaubat kepadaNya ...
tibe2 saya teringin nak makan kek la... kan best kalau saya pandai buat kek sendiri ... huhu

apa pun ... selamat hari jadi kepada saya ...
Moga Allah Merahmati UmatNya ... Amin

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei