Friday, July 30, 2010

** nnt kena kidnap...

Posted by kami zuzi ... at Friday, July 30, 2010
Reactions: 
saya nak jalan-jalan
tapi, saya takde kawan...
erm, saya lama tak jalan pagi ke petang sowang2 kat satu tempat jer...
dulu memang saya gile la...
dulu tak reti nak berjimat, tapi skang bile nak berjimat, tak nampak pun penjimatannya...

saya nak jalan la...
tapi si dia kata "nnt kena kidnap"

ada ke orang nak kidnap aku nie...
hehe... memang sekali org kidnap, senang je nak angkut, sebab saya nie keding...

tapi, janganla kata kena kidnap...
kalau taknak saya kena kidnap, kamu kenala teman saya kalau sudi... hehe

ayat pancing... "nak jalan... tapi, takde kawan...hurm..."
tahu tak, saya dah teringin sangat nak shopping nie..tapi, saya tak mencukupi wang...

lupakan saja hasrat yang tak bape nak murni tu...sebab shopping pun bukan berfaedah...membazir juga kadang2...
jauhi amalan "syaiton nirrajim"

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei