Thursday, July 22, 2010

** mana nak cari ni....lahai

Posted by kami zuzi ... at Thursday, July 22, 2010
Reactions: 
salam semua
hanya dalam blog ni la aku boleh nak kuarkan rasa hati nie...
sOb soB Sob... chit pOo dah

erm, sebenOnye...mana la aku nak cari keje baru ni walawei...
dah buntu dah...

tolong daku wahai kamu semua... lalala...
boleh pengsan tau fikiran aku...fikiran aku jer...aku punye fizikal ok lagi...
haila..dah setengah gile dah duk menunggu
kesabaran aku nie, kalau tak diBEDUNG (macam bedung baby tu...) bOleh meleThup...bOOm!...

peningla...mana la aku nak cari lagi nie...
aku nak dekat2 jer...dekat tumpah darah putih aku nie... lahai...

kena mandi daun la...agaknye mujarab kot la yer...
sebelum akhir tahun nie..harap2 sangat la...ada berita gembira buat aku...

doa banyak2... doa untuk aku sekali ya...

2 comments:

saya_arief on July 22, 2010 at 7:58 PM said...

asal lak kene mandi daun kak..?
semoga dapat keje yang lagi bez..
amin.

omeinzla on July 23, 2010 at 9:14 AM said...

yela, bis dah org lain kena mandi bunga...akak nak mandi daun la...wink wink

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei