Tuesday, May 25, 2010

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙alhamdulillah

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, May 25, 2010
adakah saya benar2 gembira dengan pengkhabaran itu???

atau saya terpaksa gembira dan menerimanya walaupun banyak yang perlu saya lakukan... 
apakah yang perlu saya ucapkan...hanya Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah...

akhirnya saya keluar dari kepumpung ini...
perlahan2 saya kecapinya...

juga perlahan2 saya cuba untuk mendapatkan yang lebih baik dan lebih dekat...

terima kasih kepada pihak SYABAS kerana memberi peluang kepada saya...
hampir 5bulan penantian...dengan 2kali temuduga berperingkat...
tapi saya perlu mendapatkan yang lebih baik...

mudah2an...saya lebih baik di sana...doakan kejayaan saya semua...

MAK....ABAH.... terima kasih atas doamu...

2 comments:

saya_arief on May 25, 2010 at 5:07 PM said...

naik pangkat ke kak..?

[M.u.N.E.y] on May 29, 2010 at 10:25 PM said...

tahniah lalink,akhirnya berjaya..
berbaloi2 penantiann tu..
syabas mana ni?

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei