Wednesday, February 24, 2010

^*^ kenapa mesti senang dipengaruhi ^*^

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, February 24, 2010
kenapa mesti saya cepat dipengaruhi...

adakah saranan dari doktor itu hanya tipuan sahaja...
tapi, saya yakin dia pasti ingin menolong saya...

minat dia berkongsi ilmu dengan saya adalah yang terbaik...
saya mesti! mesti!

abaikan apa org nak kata... yang penting saya bahagia... benar???

kenapa mesti saya dipengaruhi dengan kata2 org lain???
salahkah saya ingin memantapkan diri saya...
salahkah saya ingin menjadikan diri saya lebih selesa dan yakin...
saya rasa, ini bukan melawan takdir...
tapi ini adalah usaha saya untuk mencapai apa yang saya mahukan pada tahun ini...

jika ini mampu membuatkan saya lebih selesa dan yakin... kenapa saya perlu dipengaruhi dengan kata2 org lain...

pihak "tersebut" telah berbesar hati untuk menolong saya...
kenapa tidak saya teruskannya...

kenapa saya mesti dipengaruhi... kenapa???

saya mahu berasa lebih selesa, yakin dengan diri saya...
saya mesti! 

-- juga untuk org "tersebut yang lain" -- 

saya pasti mampu membuktikan dan menutup mulut org yang selama ini "merendahkan" lagi keyakinan saya...

0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei