Friday, August 21, 2009

^+* sAlam rAmadHan ^+*

Posted by kami zuzi ... at Friday, August 21, 2009
Reactions: 

sAlam
bEgitu pAntas mASa mengejaR kIta

aTau
bEgitU pAntas kIte mengeJar masa

maNA2 aje pUn bOleh...lAyan ajA la jAh oOi..........

sAlam rAmadHan aL-mUbaraK bUat sEmua

bUat rEnungan bErsaMa... hAyatilah :


dihaRap dApat meMbaca bAit2 tErsebUt....aMin...

sEmOga rAmaDhan yAng bAkal tIba inI mEmbAwa sEriBu keBerkatan bUat uMatnyA...
nIkmatilah rAmadHan iNi denGan peNuh rasA sYukur...

kErana...

Allah bAkal menGhadiahkAn pulA kecEriaAn bUat umAtnya dEngan menYambUt "bUlan sYawal"...
pAsti dimAna seTiap umAtnya bAkal mErAsai nIkmat tErsebUt...

mUdaH2an...

rAmadHan - bUlan pUasa (kUmpul pAhAla...)
sYawal - bUlan rAya (kUmpul dUit rAyA........"lum kaWin leh dApat" - pOw habIs2an...)

----------------------------*********************************--------------------------------

aKu sEdiy wO keNA pUase kAt KL niE... sGtla tIdaK sEronOk...
hOpe akak dArlinG rAjin mASak...
takpe2... nNt i g bEli baRang... kAKAk daRliNg masAk ya... ngEngeNGe....

pUji leBey cKit... hUAhUA...
nAk bUka poSe nGan sPela kalau tAk ngAn aKAk darLing... n hOusemAte kU yAng laIn...soB sob sOb....

wO... cAngatla bUlUk wo nanGis cAmtu...
takLe bLa tul la...
ala... tAkmO la naNgis...

dIalog :

cAt bOy : kEnaPA kaMu nanGis?
cAt gUrl : sEbab sUkahati kItela nAk nanGis...
cAt bOy : alA... tAkmo la naNgis... bUruK la... tAk cOmey tAu...
cAt gUrl : eH! kIte cOmey ke? wEkwEkwEk... mEmang kIte tAk cOmey...sAje jE kaN kamu nIe... iSh! gEram lOr...
cAt bOy : wAh2........................pAndAi mEnjAwab nAmpAk... lEbey sudA...

cAt gUrl : sUkahAti kItela... wAkakakakakakak..........................
cAt bOy : dA2... tAkmO la gIni... +++++ bUrUk...wAkakakakakak
cAt gUrl : aMbOi2.................cAkap Kite bUruk +++++++
cAt bOy : sEnget tUl... tAkpe2... keNa nnt.... dIsh dUsh dAsh... pAng pOng Peng... hahahahah... fAdan mUka


ha! kan da nAk ngAmuk nIE... cAkar bAru tAhu...

hAhaha....fAdan mUka anDa.... (cAt bOy mAsih lAGi kegeraman gItu...)

cAt gUrl : lU apa hal nak cAkar2 gUa...naH! raSakan... aMiK nAh!


nIe baru gImik...sKali aKu bG...dIsh wAshIng mAcHinE.... wAcha!!!........

hahahahahahah....raSakan...

cAt bOy : dAhla.... i dAh tAk sANggup... SuRRENDER lOr....

oKla... sO tIred lO fIghtIn'2 .... sAmpai dI cIni jEr...

SELAMAT BERPUASA...

cUbbye bUbbye duBbye...
lOvo u.... lOvi mE....


0 comments:

 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei