Showing posts with label keychain. Show all posts
Showing posts with label keychain. Show all posts

Monday, July 25, 2011

keychain - special edition

Posted by kami zuzi ... at Monday, July 25, 2011 0 comments


this is SPECIAL EDITION - keychain
macaron ... nyummy ...
love it
look very nice..and tasty ... nyummy ... 

let's come to my FB

thanks  

Wednesday, July 20, 2011

keychain & hp charm

Posted by kami zuzi ... at Wednesday, July 20, 2011 2 comments









keychain & hp charm
comel 

jom FB yok

Tuesday, May 10, 2011

All Keychain & HP Charm ...

Posted by kami zuzi ... at Tuesday, May 10, 2011 0 comments
salam
disebabkan dah ber"Week" tak hupdate ...  meh nak jamukan mata anda dengan tempahan ini.. sila tengok dengan mata juling ..eh juling mata ...
hehehe

MySpace 






















apa macam... ada juling itu mata ?
lululu...

nak order boleh tempah di FB : KamiZuzi SweetCraft
terimas

MySpace  

Monday, April 25, 2011

Order dari Shida Cda ...

Posted by kami zuzi ... at Monday, April 25, 2011 0 comments
hip hip

nah, ni pun nak sajikan dengan order dari customer ..
nengok jela yo ..

medium pillow - cutey gegirl
keychain - love
hp strap - love
car charm - love

all decorations theme is love ..


tomey dak ... kukuku

thanks ya ...
nak order leh ke FB saya di : KamiZuzi SweetCraft
terimas
MySpace 
 

KamiZuzi SweetCraft Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei